Forum www.imercenari.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Skille Subowe

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.imercenari.fora.pl Strona Główna -> Questy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Hyaweh
Mercenari



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:07, 23 Sty 2011 Temat postu: Skille Subowe

Łopatologiczne tłumaczenie skili z suba.
Jako że tam wygląda to bardziej przejrzyście niż u nas wstawiam tylko link. Very Happy


[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thanen
Lider



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:58, 11 Sie 2011 Temat postu:

Co to są Certyfikaty?
Są to nowe skille, które może posiadać Twoja klasa główna po spełnieniu określonych warunków. Umiejętności te zależą od rodzaju subclass’y oraz od jej poziomu. Dodatkowo musisz wykonać quest „ More Than Meets the Eye”, aby pozyskać certyfikat niezbędny do nauczenia sie skilli.
Poniżej znajduje się lista, na których poziomach, można uzyskać skille:

Na jakim lvl mamu do nich dostęp?
Subclass Level 65 - możesz nauczyć sie jednego skilla: Emergent skill
Subclass Level 70 - możesz nauczyć sie kolejnego skilla: Emergent skill.
Subclass Level 75 - Teraz masz dwa skille do wyboru: Class-Specific skill (Bardzo duży wybór skilli, możemy otrzymać haste, celka, UD, CP i wiele więcej ale to w dalszej części.)
Subclass Level 80 - Możesz nauczyć się Divine Transformation. (Praktycznie się w walce nie przydaję)

Czy certyfikaty znikają w raz z usunięciem subclassy?
Nawet, jeśli usuniesz subkę, dodane sille nie znikną. Główna klasa może mieć maksymalnie 4 specjalne umiejętności na każdą subclassę jaką masz. Co daje nam możliwość zgarnięcia dodatkowych 12 skilli ze wszystkich subclass.

Jak zrobić by mieć dostęp do Certyfikatów?
Sprawa prosta robimy quest o nazwie "More Than Meets the Eye":
Wersja Ang(lepsza): [link widoczny dla zalogowanych]
Wersja Polska: [link widoczny dla zalogowanych]

Opisy Certyfikatów, czyli co z czym się je.
- 65 levelu i 70 levelu subklasy - możemy się wtedy nauczyć Emergent Ability (są to skille pasywne)

Emergent Ability - Attack - Zwiększa nasz p. atk. o ~22 pkt.
Emergent Ability - Defense - Zwiększa nasz p. def o ~10 pkt.
Emergent Ability - Empower - Zwiększa nasz m. atk.o ~11 pkt.
Emergent Ability - Magic defense - Zwiększa nasz m. def o ~15 pkt.

- 75 levelu subklasy - możemy wtedy się nauczyć Master Ability lub [profesja] Ability (np. Summoner Ability jeżeli mamy summonera na subklasie).
Na początek wymienie Master Ability (Praktycznie to samo co Emergent Ability).
(Aby się nauczyć Master Ability wystarczy mieć byle jaką subklasę; tego skilla można się nauczyć tylko raz).

Master Ability - Attack - Zwiększa nasz p. atk o ~60 pkt.
Master Ability - Empower - Zwiększa nasz m. atk. o ~29 pkt
Master Ability - Casting - Zwiększa nasz casting speed o ~11 pkt.
Master Ability - Focus - Zwiększa nasz critical rate o ~30 pkt
Master Ability - Defense - Zwiększa nasz p. def. o ~50 pkt.
Master Ability - Magic Defense - Zwiększa nasz m. def. o ~50 pkt.

- 75 levelu subklasy - Mamy drugą opcję rozwoju o nazwie Class-specific Ability, czyli umiejętności zależne od profesji subklasy.(Możemy mieć 3 takie certyfikaty, nie które są pasywne czyli na stałe, a inne to chance lub counter.

Warrior- Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer, Soul Breaker, Berserker

Boost CP - Zwiększa nasze maksymalne CP o 738 pkt.
Resist Trait - Zwiększa nasz resist na anchor, root, sleep, stun, cancel
Haste - Szansa (jakiś 5%), że na 15 sekund zwiększy nasz atk. speed o 30%

Rogue- Silver Ranger, Phantom Ranger, Hawkeye, Plain Walker, Abyss Walker, Treasure Hunter, Arbelester

Long Shot - Zwiększa zasięg strzelania z łuku i kuszy o 200 pkt. (range)
Evasion - Zwiększa nasz evasion o 4 pkt.
Critical Chance - Szansa (jakiś 5%), że na 15 sekund zwiększy critical rate o 30%

Knight - Paladyn, Dark Avanger, Temple Knight, Shilien Knight

Boost HP - Zwiększa nasze maksymalne hp o 6%
Resist Critical - Zmniejsza dmg od krytyków o 3%
Defense - Szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy m. def i p. def o 20%

Summoner - Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner

Boost Hp/Mp - Zwiększa nasze maksymalne hp o 147 pkt. i mp o 74 pkt.
Resist Attribute - Zwiększa nasz resist o 5 pkt. na Fire, Water, Wind i Earth
Spirit - Zwiększa M. Atk., Cast. Spd., P. Atk. i Atk. Spd. o 10% na 15 sekund

Wizard - Archmage, Spellsinger, Spellhowler, Necromancer

Anti-magic - Zwiększa m. def. o 5%
Mana Gain - Zwiększa siłę skill Recharge (chyba na nas) o 20 pkt.
Mana Steal - Szansa (jakiś 5%), że wyśsiemy 10 pkt. Many

Healer - Bishop, Elven Elder, Shilien Elder

Prayer - Zwiększa moc naszego heala. (ok. 20-25 pkt?)
Divine Protection - Zwiększa nasz resist o 5 na Divine i Dark
Heal - Szansa (jakies 3%), że samoistnie się uleczymy o niecałe 200 pkt hp.

Enchanter - Blade Dancer, Swordsinger, Prophet, Warcrayer, Inspector

Boost Mana - Zwiększa maksymalną mane o niecałe 200 pkt.
Mana Recovery - Zwiększa regenerację many o ~1 mp/s
Barrier - Szansa (jakies 3%), że da nam nieśmiertelność na 5 sekund

- 80 levelu subklasy - możemy wtedy się nauczyć Divine Transformation
(Aby nauczyć się jakieś transformacji trzeba mieć konkretną profesję, do każdej profesji przypisana jest inna)

Warrior - Gladiator, Tyrant, Warlord, Bounty Hunter, Warsmith, Destroyer, Soul Breaker, Berserker
Transform: Divine Warrior

Rogue - Silver Ranger, Phantom Ranger, Hawkeye, Plain Walker, Abyss Walker, Treasure
Hunter, Arbelester
Transform: Divine Rogue

Summoner - Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner
Transform: Divine Summoner

Knight - Paladyn, Dark Avanger, Temple Knight, Shilien Knight
Transform: Divine Knight

Wizard - Archmage, Spellsinger, Spellhowler, Necromancer
Transform: Divine Wizard

Healer - Bishop, Elven Elder, Shilien Elder


Enchanter - Blade Dancer, Swordsinger, Prophet, Warcrayer, Inspector
Transform: Divine Buffer

Divine Transformation Ability skills

Divine Transformations działają na zasadach takich jak zwykłe transformacje. Czyli nie możesz używać skilli ze swojej głównej profesji, skilli z certyfikatów. Natomiast Twoje statystyki zależą od Twojego wyposażenia jak i profesji jaką jesteś.

Reuse time, Sacrifice Skill i poziom transformacji:

Każda Divine Transformation trwa 30 minut i ma reuse time równy 4 godziny.

Divine Transformation ma swój specyficzny skill Sacrifice. Wszystkie te skille obniżają Twoje HP i MP do 0 i przez jakiś czas, nie możesz być uleczony przez magię, jak i przez potki. Użycie skilla Sacrifice zależy od Twojej subclass’y, Fighter-type subclass - 30% lub mniej HP, aby aktywować skill; Mystic-type subclasses - 10% lub mniej MP.

Każda transformacja może być nauczona w 3 poziomy, jeżeli zdarzy się, że będziesz miał więcej niż 1 subclass’ę tego samego rodzaju. Np. jeśli masz 2 subclass’y typu warrior i osiągniesz nimi 80 poziom, możesz nauczyć się Warrior Divine Transformation poziomu 2. Jeśli masz 3, możesz nauczyć się aż 3 poziomów tej transformacji.

Divine Transformations i ich poszczególne skille:

Poniżej znajduje się lista skilli wszystkich Divine Transformations:

Divine Warrior

Skille:

Atakujesz przeciwników używając wirującej energii. Możliwy jest critical hit. Power 2904.
Atakuje przeciwnika z daleka, używając energii miecza. Możliwy critical hit. Power 2323.
Uderzasz w ziemię wywołując trzęsienie ziemi i atakując pobliskich wrogów. Ignoruje obronę tarczą. Możliwy critical hit. Power 2323.
Na krótki okres czasu drastycznie zwiększa się Twoja siła ataku. Efekt 2.
Zatruwasz przeciwnika zabójczą igłą. Power 1689. Efekt 3.
Sacrifice - poświęcasz życie, by zwiększyć członkom party siłę ataku.

Divine Knight

Skille:

Hate- Prowokuje przeciwnika do ataku. Power 6752.
Hate Aura- Prowokuje pobliskich wrogów do ataku. Power 6752.
Atakuje cel nacierając na niego i ogłuszając, możliwy jest over-hit. Power 1162.
Atakuje otaczających wrogów, ogłusza ich. Ignoruje obronę tarczą. Over-hit jest możliwy. Power 775.
Drastycznie wzrasta Twój P. Def., M.Def. i odporność na anulowanie buffów, nie można się ruszyć, gdy efekt skille trwa. Efekt 2.
Wymachujesz toporem, aby uderzyć przeciwników znajdujących się przed Tobą. Power 2322.
Rush - Power 1900.
Sacrifice - poświęcasz własne życie, aby zwiększyć atrybuty obronne członków party.

Divine Rouge

Divine rouge jest kombinacją łucznika i sztyleciarza, dostajesz skille na oba typu ich broni, ale aby ich użyć musisz posiadać odpowiednią broń.

Skille:

Podczas ataku masz szansę na usunięcie z przeciwnika paru buffów i ogłuszenie go. Może być użyte, gdy używasz łuku. Over-hit jest możliwy. Power 2323.
Wystrzeliwuje 2 strzały po kolei. Możliwy Lethal Strike i Over-hit. Power 6195.
Strzał wywołujący krwawienie. Over-hit jest możliwy. Power 1549. Efekt 3.
Silny atak, który może zabić natychmiastowo. Można go użyć, gdy masz w posiadaniu dagger. Power 6969
Na krótki okres czasu wzrasta Twoje evasion.
Atakujesz wrogów, którzy są za Tobą. Power 2111.
Sacrifice - poświęcasz życie, aby zwiększyć członkom party liczbę uników podczas walki.

Divine Healer

Skille:

Leczy HP dla celu. Power 946.
Natychmiast odnawia HP dla celu. Power 826.
Odnawia HP członkom party i zwiększa dodatkowo regenerację HP. Power 400. Efekt 5.
Resurrection , odnawia 70% straconego doświadczenia.
Cleance .
Sacrifice - poświęcasz życie, by odnowić HP i MP członków party.

Divine Wizard

Skille:

Aura Flare , podczas PVP Twój M. Atk. zmniejszy się. Power 102.
Magiczny święty atak. Over-hit jest możliwy. Power 128.
AoE Sacred Attack , Power 64.
AoE Sleep .
Zwiększa odporność na mroczne ataki, zmniejsza na święte. Efekt 3.
Sacrifice - poświęcasz życie, by odnowić MP/HP członków party.

Divine Enchanter

Skille:

Prophecy of Water , zużywa 5 Spirit Ores.
Prophecy of Fire , zużywa 5 Spirit Ores.
Prophecy of Wind , zużywa 5 Spirit Ores.
Chant of Victory (nie dla party, lecz dla zaznaczonego celu), zużywa 5 Spirit Ores.
AoE Root , jeżeli cel jest obecnie unieruchomiony to ten skill nie zadziała.
Sacrifice - poświęcasz życie, by zwiększyć członkom party wszystkie umiejętności.

Divine Summoner

Skille:

Przyzywa świętą bestię, przyzwanie konsumuje 2 A-Grade Crystals, zużywa dodatkowo 1 kryształ podczas swojego życia.
Transfer pain .
Final Servitor , zużywa 20 Spirit Ores.
Servitor Heal , Power 991.
Sacrifice - poświęcasz własne życie, by zwiększyć częstość krytycznych ataków członków party


Aby zdobyć certyfikat należy:
Udać się do Grand Mastera danej subklasy i od niego wziąć certyfikat

Jak usunąć Certyfikat?
Trzeba iść do Avant-Garde w Ivory Tower, koszt tego zabiegu to 10kk adeny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thanen
Lider



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:59, 11 Sie 2011 Temat postu:

Warrior (Destro, BH, Tyrant, Glad, Warlord, SB, BZ)
Passive Greater CP Boost: +738 cp
Passive Resist Debuff
Active Chance Haste: +32% atk spped, 15 sec, 5% trigger rate

Rogue (Dagger/Archer, Arb)
Passive Long Shot: +100 bow range
Passive Boost Evasion: +4 evasion
Active Chance Critical: +30 crit rate

Knight (Pally, DA, TK, SK)
Passive Greater HP Boost: +6%
Passive Resist Critical Damage: +3% reduction
Active Counter Boost Mdef/Pdef: +20%m/pdef, 15 sec

Summoner (Warkock, PS, ES)
Passive Boost HP/MP: +147 HP / +74 MP
Passive Resist Elements: +5 resist
Active Boost Cast Speed/ Power: +7% matk, +8% cast speed, 15 sec

Nuker (SH, SpS, Sorc, Necro)
Passive Boost Mdef: +20 mdef
Passive Boost Recharge Rate: +20 mp per recharge
Active Counter Mana Vampire: 10 mp, 3% chance (17mp w/mana gain passive)

Healer (SE, EE, Bish)
Passive Increase Self Healing: +19 HP on heals
Passive Resist Divine Elements: +5 resist
Active Counter Self Heal: +183 HP, 3% chance

Enchanter (PP, WC, BD, SwS, Inspector)
Passive Greater MP Boost: +148 MP
Passive Boost MP Regeneration: +0.5 MP/tick
Active Counter Invunerability: 5 sec, 3% chance
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geberul
Mercenari



Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Helikopter City

PostWysłany: Pią 9:03, 12 Sie 2011 Temat postu:

Żeby nie zaczynac nowego wątku:
Swordsinger czy Bladedancer na subie dla karasia (chcę pozyskać celeskę)? Który lepszy, bardziej przydatne dla klanu, itd? Którą profkę polecacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elgart
Mercenari



Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Pią 11:42, 12 Sie 2011 Temat postu:

u nas brakuje raczej BD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thanen
Lider



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:18, 12 Sie 2011 Temat postu:

zdecydowanie BD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.imercenari.fora.pl Strona Główna -> Questy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin